Wednesday, March 08, 2006

huhuhu...At last ....ni lah blog ku di mana aku akan menaip ape2 aje yg aku suke ...sbb tu lah kunamkan suke2 aku ....kowang tak leh lah suke2 ye

assalammualaikum

firstly thanks to my ibu and ayah yg tak membantu dalam memblogkan journal ku di sini
but to all viewers yg bace blog ni aku harapkan korang tak bosan ngan blog ni
n blog aku are reflections to my interest it"s all about computing and gadgets

Thanks kat member2 lowyat.net korang mmg tak pernah AKU Lagi thanks lah....
pade mereka yg label aku gadget freak, entalah tapi aku tak freak sgt kot cume curious je kotdah lame tak masuk kelas ....


kepada semua kawan2 sentiasa doakan kejayaan ku n thanks for everything

jadikan permulaan yg baik pengakhiran yg bermakna.....



wasssalam

0 Comments:

Post a Comment

<< Home